Marabou plugg

Äter Marabou choklad och kakor medan jag pluggar lite. Har läst 2 kapitell i teoriboken och nu håller jag på att göra det mesta på mitt radioreportage om Erikshjälpen. Pappa är ute och grillar så jag passar på att spela in när han inte är här, och dom andra är uppe :)

Idag ska jag bara vara hemma tror jag, ta hand lite om mig själv. Det var väldigt längesen jag hade ansiktsmask senast och måste fixa ögonbrynen, har varit väldigt slarvig med det också... Kanske tar och tränar lite också, eller träna och träna, jag går en sväng och gör benövningar. Vill bli vig igen så ska försöka hitta övningar till det med.

Ska försöka bli bättre på att blogga idag. Har varit vaken sen 10 och har sett 3 avsnitt av BB, Partaj och nu Fråga Olle. Sen är jag klar med alla såna och då kan jag fokusera på annat. Som till exempel bloggen, teorin och lite plugg. Ska lägga upp kläd-bilder också. Glömde att ta en i torsdags men kan skriva vad jag hade då. Bytte om på bussen med lite hjälp av Annelie ;)

xoxo linda