Mönstrade kläder

Något som är väldigt inne är att ha mönstrade kläder, och jag mår bara illa när jag ser hur kläderna ser ut. Det finns kläder som är fina med tryck på, men inte när det är typ fåglar över hela byxorna eller något afrikanskt-tema på tröjorna. Jag tycker det är riktigt fult och det är nog ingen som klär i det.

Detta är inte ens i närheten av vad det finns för fula kläder. Den till vänster ser ut som om någon faktiskt har spytt på den, så otroligt gräslig klänning att jag inte fattar vad man tänkte när man gjorde den?

Och om mönstret är helt okej på klänningen, ja då är designen helt åt helvete. Asså förlåt att jag säger det, men jag gillar det faktiskt inte alls. Kan finnas något enstaka plagg som man vågar kolla på, men aldrig att jag skulle använda det!

Nu räknar jag inte ränder, rutor eller prickar som mönster!

xoxo linda