Otroligt het

Sov ju hos Elin igår, och jag hade faktiskt riktigt kul :) Myste med hundarna och fick till och med ett mys med katten, som förövrigt inte gillar mig...
Elin skulle ju pierca tungan och jag har haft funderingar på det ett tag så jag gjorde det med, jag va först för annars hade jag ångrat mig :P

Har lite ont idag men kan prata precis som vanligt förutom att det är lite svårt att uttala "S" för man väser på något vis. Men jag kan äta nästan allt, får lägga det i sidan bara, men vafan, jag är nöjd :D
Och jag rekomenderar INTE att äta piggelin för jag fick bara ont av det.

Vid halv 2 träffade jag My och mamma på IKEA och vi handlade lite, va hemma runt 6 tror jag, sov hela vägen hem för jag fick för lite sömn. Vaknade vid halv 3 typ och hade sjukt ont i magen, älskar mensverk... Extra kul att man inte hade saker med sig. Trevlig info, jag vet!!

Nu är Janeth här och vi kollar på TV, hon ska sova här :) Ska kanske dansa sen, och käka poccom! :D Ska ut och träffa en kompis sen och sen får vi se vad vi hittar på!

xoxo linda