Thoughts...

Lite saker jag har funderat på. Har hört på TV att det är sjukt många som vill klippa "Loreen-lugg" efter att hon har vunnit och sånt. Jag hade mörkt hår och lugg för ca 1-2 år sen och då kollade folk snett på mig. Nu är det mode och alla vill ha det. Seriöst alltså, bara för att hon är känd? Blir så trött på folk, ha din egen stil!!
Nu vet jag ju inte om detta är sant, men dom pratade om det på TV någon gång nu i veckan och om det är sant så tycker jag det är sjukt omoget och löjligt! Visst är hon snygg och så, men det är bara en lugg? som jag personligen tycker är något för lång...


En annan sak som stör mig lite är den här trenden med dip dye. Många vet inte vilken färg som passar dom för några ser verkligen ut som skit. Men det som jag har tänkt på är att när jag hade rosa i håret (inte dip dye) så kollade i stort sett alla snett på mig. Bara för att någon vågar sticka ut så ska man få massa snea blickar, och sen är det helt plötsligt modernt. Jag hade inte alls som när man har dip dye, men det där med olika färger i håret. Tycker även det är löjligt. Sånt som folk ogillade med mig är modernt, och då har man slutat med det.

Den här personen vet inte vilken färg hon skulle valt för denna passar inte alls! Kenza är en som har väldigt fel färg med, är man brunett så tycker jag att man ska bleka det lite. Det rosa skulle passa sååå mycket bättre på en blondin eller svarthårig.

Har funderat länge på att färga lite rosa igen, men absolut inte som dip dye, för så snyggt är det inte. Får se hur jag gör, trivdes i det men kanske bara försöker göra lite slingor.

Detta va väl allt jag hade att säga nu om detta för det har blivit så otroligt stort! Tas upp både på TV och i bloggar.

xoxo linda
#1 - Anonym

Så jävla true!

Jag har blivit utstirrad skit mke pga mina färger i håret. Men nu när jag har fått det nya studiebidraget så ska jag gå ner till KJ store och köpa mig en ljusblå färg, blir nog att jag gör det imon direkt när jag kommit hem ;)