Valen inför 3an

I februari någon gång så skulle vi göra våra val inför 3an och jag gick in för att se om man får veta när vi ska få reda på vad det blir och fick se detta:

På fredag så får vi veta det och jag är lite rädd faktiskt. Jag vill ju så gärna ha psykologi men är väldigt säker på att jag inte får det. Jag kan förstå om dom vill att dom som verkligen behöver poängen ska få läsa kursen, men jag tycker ändå att det är fel på ett sätt. Om personen som behöver poängen egentligen inte vill läsa kursen, så tycker jag att dom som verkligen vill ska få chansen att göra det. Men vi får väl se hur det blir. Annars ska jag nog gå och tjata lite hos SYVen en gång till...

Annars ska jag se om man kan läsa den kursen på distans på något sätt. Många tycker inte att psykologi är något att läsa, men jag har velat göra det i flera år och när jag nu hade chansen att göra det så blir jag sjukt irriterad när jag inte får det. Men vi får se på fredag, om jag får läsa det eller inte...

xoxo linda