You whisper please, remember me

Skrev ju inte så mycket igår. Nätet vägrade funka för mig så jag fick gå, och då stack jag till trafikskolan och gjorde teori. Det va 2 faser som jag hade kvar att klara, och jag tog båda två! :D Så nu är det repetitioner och massa sånt kvar bara så jag hoppas att jag klarar det! Ska göra det innan lektionerna på måndag.

Efter det så gick jag på stan och där träffade jag Kaldon, Annas, Egzon, Julian och några till så jag va med dom en stund. Sen till stationen och vänta på My och Janeth. Fixade i trädgården när vi kom hem och sen kom Janeth igen runt halv 7 och då gick vi en sväng och sen vidare till Oliveros för att äta KEBAB!!

Bilden är tagen från My! Vi va hemma lite innan 9 och då var det raka vägen till sängen typ.

Idag hade vi NP i ENG-B och det var den skriftliga delen. Vet inte hur det gick och vågar inte gissa heller, jag hoppas på ett VG men tror att det bara blir G. Nu gissade jag visst ändå..
Gjorde inte mycket mer i skolan. Höll på att slå sönder ett bord när vi skulle jobba i par och jag fick reda på min "partner", blev lite arg där... Löste sig till sist i alla fall ;) Fick sluta tidigare också så stack till stationen och väntade på My och Janeth.

I kväll ska jag bara vara hemma, ska jobba med lite skolarbeten. Det blir ju inte så mycket gjort på lektionerna så jag jobbar gärna hemma med uppgifterna så jag inte har så mycket att göra på lektionerna, man pratar en del då ju.

Känner att detta blir ett långt inlägg... Kommer bilder sen på vad jag hade på mig igår och idag, allt behöver ju inte komma i ett inlägg. Ska försöka hitta inspiration också så jag kommer på saker att skriva om!

xoxo linda