Aldrig mera fet

Det är en ganska ny serie som har börjat på 3an. Detta är det andra avsnittet som jag spelade in tidigare i veckan eftersom jag inte har haft tid innan. Tycker faktiskt att det är intressant att se hur dom gör och när dom lyckas, man ser hur nöjda dom är och hur bra dom mår. Förra veckan va det en tjej som gick ner väldigt mycket och hon blev riktigt snygg! Hon såg ut att må bra med så hoppas att hon verkligen gör det, speciellt för sin egen skull men även för hennes lilla dotter.
Killen idag väge 212 kg, förstår inte att man kan låta det gå så långt, tragiskt egentligen... Målet är att dom ska gå ner till en viss vikt under 1 år som dom själva bestämmer. De första 90 dagarna ska de bara äta soppa och träna, och då har man även en invägning efter det. Hans mål var att gå ner till 182 kg (gå ner 30 kg), och nu väger han 162,2 kg. Sjukt bra tycker jag! Men nu ska han börja äta vanlig mat och då måste han träna ännu mer!
 
Har precis övat på min redovisning på onsdag och jag håller mig runt 4 minuter. Vi är två som ska redovisa om Elvis och jag hoppas jag gör det först, så alla slipper bli extra uttråkade av mig eftersom dom måste höra det två gånger. Men men, vi får se :) Vet dock inte hur läraren har tänkt där, vi är säkert upp mot 30 elever i historia kursen och alla ska redovisa, men han vill även gå igenom allas prov individuellt, hur ska vi hinna det? Det blir hansproblem, men jag ska få reda på mitt resultat då OCH göra min redovisning. Ska även kräva omprov (psykologi) på halv 2 rasten på onsdag om läraren inte har hittat någon dag än, jag vill bara få det gjort och det tar inte ens 10 minuter. Kul att läsa, jag vet, men har inget annat att skriva om känner jag.
 
xoxo linda