Provet

Har precis haft prov i historia och det gick skit! Han hade med frågor som inte fanns med i övningshäftet, och jag känner hur jag misslyckades. Jag va rätt självsäker i morse och när jag har övat men det försvann så fort jag läste första frågan...

I häftet som vi övade i så fanns det frågor som dom inte skrev svar på och jag vägrade leta upp det själv, och det straffar väl sig nu då. Fuck!! Får resultatet nästa vecka så ska försöka att inte tänka på det. Fick reda på mitt betyg från redovisningen och va rätt nöjd faktiskt, men det kommer sänkas pga provet.

Har rast till 12:15 så får se vad jag gör. Psykologi i eftermiddag och då får vi reda på hur det provet gick. Hoppas på rätt bra resultat i alla fall. Har gjort två prov och en redovisning i psykologi så alla det ska vi gå igenom.

xoxo linda