Södag!

Igår stack jag till Vislanda för att fota min kusin, sen drog vi till mormor. Skulle skjutsat Jacob och två andra till Balders men dom tog bussen. Men jag, My, Julia, Hannes och Robin stack dit ändå runt 11. Tydligen spelade Maskinen där. Vi orkade inte betala inträde så vi höll oss utanför istället, men jag och Julia smet in ändå och det gick jättebra! Sparade 190:- och fick ändå se dom, men ska jag va helt ärlig så tycker jag inte att dom är bra.
 
Men vi hade kul utanför istället och träffade massa roligt folk. Pratade lite med vakterna och vissa av dom va verkligen trevliga, så tycker jag att dom ska va! :) Efter att dom andra kom på bussen så körde vi hem igen, va tillbaka i Vislanda halv 3 och sen körde jag hem till mig så va hemma innan 3.
 
Dom som va på Balders ser verkligen slampiga ut. Unga tjejer och äldre killar, jättefult!
 
Idag ska jag bara ta det lugnt! Är as trött! Ska kolla lite på TV, plugga inför prov och redovisning. Men tror faktiskt att jag ska ta och träna lite så kör väl till Växjö en sväng också.
 
xoxo linda