God natt!

Är väldigt dålig på att blogga men det är för att jag inte orkar starta datorn bara för att göra det, när jag väl är på den så gör jag annat, men då kan jag ju skriva från mobilen kan man ju tycka, näe det tycker inte jag för det tar för lång tid! Och om jag laddar upp bilder så blir dom för stora och vissa blir fel vinkel och det var dom inte från början. När jag laddar upp bilder på datan så ändrar jag dom till 400 breda, men med mobilen blir dom 600 för det är typ grundinställningen eller något, ska se om jag kan ändra det... I alla fall, och en blogg utan bilder blir inte super kul men bättre än att det blir jätte fult för dom är för breda. Tror ni har märkt det eftersom jag har laddat upp genom mobilen några gånger.
 
Idag har jag haft praktik och det var rätt segt. Fick redigera lite bilder som vi skrev ut och jag fick ta med mig hem. Det var bilder som jag fotade förra veckan. Nickade till några gånger framför datorn när ägarna va ute i butiken och hjälpte folk, rätt skönt måste jag säga, tror ingen kom på mig. Pinsamt läge annars....
 
Imon är det skola. Suck!! Redovisning, ingen sak som jag bryr mig om men får göra det bästa av situationen i alla fall. Måste plugga till psykologiprov som vi har nästa vecka på det som redovisades igår. Alltså fick vi bara en vecka på oss, är han dum eller? Men vi får se hur det går, men hoppas inte på för mycket. Är rädd att jag inte ens blir godkänd. Ska även prata med Gunilla om att byta praktikplats efter jul, hon kommer bli sur men jag ser även praktiken som en möjlighet att prova på olika yrken innan man ska ut i arbetslivet. Tyvärr är väl inte hon sån...
 
Har inga nya bilder på datorn som jag orkar leta upp så vi tar lite från Istagram!
 
xoxo linda