Sällskapsresan!

Har filmmys med Janeth och Elmer, My har redan somnat. Ante va här innan men stack för typ en timme sen. Har kollat på tre filmen redan, och nu är det Sällskapsresan - snowroler :)

I fredags jobbade vi och sen kollade jag på x factor. I lördags åkte jag, My och mamma till Växjö och sen åkte jag och mamma till mormor.
Följde med moster och kusin till Vislanda, såg tattueringen på mön kompis och den va nice! :)

Jacob ville till en kompis så vi stack dit och jag gosade med denna sötnosen!

Bilden va på rätt håll i telefonen, cp...
Idag har vi kollat på klänningar till balen och det lutar åt denna:

Svart och det gillar jag!

Får se hur länge vi orkar hålla oss uppe. Kanske träffar Tonie imon, annars är jag hemma :)

Åker från Växjö innan 2 för då ska My iväg. Funderar på att sticka till dagis och se hur det blir med praktiken, så dåliga på att ge svar. Behöver ju veta om jag kan komma eller om jag ska leta vidare. Dålig stil bara....

xoxo linda