Uppe hos My!

Sitter uppe hos My just nu och pratar lite. Diskuterar inför helgen och sånt annat kul, vet inte riktigt vad som händer i helgen nämligen.
 
Hade praktik idag ju. För en gång skull så fick jag gå på lunch i tid, och fick till och med sluta nästan 1 timme tidigare! :D Ringde den eventuellt nya praktikplatsen eftersom hon aldrig ringde tillbaka i måndags, fick inte riktigt svar idag heller men hon sa att hon skulle ringa imon. Gör hon inte det så ringer jag nästa vecka (om inte dagisen har stängt då) annars gör jag det veckan efter och kräver ett svar! :)
 
Va på konsert innan på Thalia med My. The Station hade halloween-konsert, och den dög väl antar jag. Ska snart ner och plugga lite inför historia provet. Efter lektionen imon drar jag till gymmet och sen hämtar mamma mig och så sticker vi och äter :) Sen är det lov!
 
xoxo linda