Måndag!

Fredag: Janeth kom hit, vi lagade mat och myste lite, sen åkte vi till Vislanda. Stack till Emil för Hannes och Robin va där, efter ett tag kom även Jacob. Vi va där ett tag sen körde vi till Växjö. Fördelen med att My har körkort nu är att jag kan slappa ;) Vi åkte till Statoil på Teleborg för att äta, sen tillbaka till Vislanda. Jag, Hannes och Robin somnade så Janeth fick hålla My vaken. Släppte av killarna och sen körde vi hem Janeth och till sist va även vi hemma. As trött...
 
Lördag: Runt 4 - 5 drog jag till Janeth och vi kollade lite på TV, sen gick vi ut och träffade Joel + gick en runda. Sen stack alla 3 hem till Janeth och då kollade vi på Körslaget och Dear John. Jag hade väldigt kul och det va riktigt skönt att bara sitta hemma hos Janeth och mysa, hennes föräldrar va inte hemma så vi va själva. Mamam hämtade mig runt halv 12 och jag gick och la mig nästan direkt, sjukt trött!! Men det va en bra dag :)
 
Söndag: Va hemma ett tag, sen åkte jag och mamma till min morbror för att lämna tillbaka hans tält. Träffade även kusinen + hennes söta barn så passade på att gosa med dom när vi kom hem till mormor, hade ju dom för mig själv :) Busade lite i soffan och sånt! 
 
Idag: Skolan började och det var sjukt segt! Men jag tog mig igenom den! Hämtade passet efter skolan, ser mycket bättre ut än det förra! Har bara legat och slappat sen jag kom hem, läst lite och sånt :)
 
xoxo linda