Projektarbete...

Magen har bråkat sen i tisdags så när jag vaknade idag sjukanmälde jag mig från praktiken, hatar att göra det. Men kan inte stå i en butik när jag inte mår bra, plus att jag är förkyld och har ont i halsen, sjukt onödigt om man smittar kunderna! Men går dit nästa vecka istället :) satsar på att vila hela dagen så jag kan till skolan imon.

Fördelen med att man är hemma och är sjuk är att man inte orkar så mycket, och det är tråkigt att bara ligga och sova, så då gör man skolarbete! Håller på med mitt projektarbete just nu och senare sen blir det lite historia. Igår gjorde jag klart samhällskunskapen, blev inte nöjd men har mycket att göra och kan inte hantera stress så bra så det fick bli så... Bättre än inget i alla fall :)


Måste fota snart med, ska se om man kan låna en kamera över helgen... ska skriva om min tidsplanering också.

xoxo linda