Seg

Såg nu att jag inte har skrivit på hela veckan, rätt dåligt av mig.
I tisdags åkte jag till Vislanda för att va med kusinen, senare kom My och Janeth för vi skulle kolla på en kattunge som Janeth ska köpa. Totalt va det 4 ungar och dom va så söta att man nästan svimmade, åh så fina!
I onsdags så fick jag veta att jag får lära psykologi! Blev as glad! Gick till SYVen för att fråga var historian skulle va, så fort vi kom in sa hon hej Linda, har varit där så ofta nu att hon lärt sig vad jag heter och vad jag vill. Men jag sa till henne att jag inte skulle prata om psykologin, då sa hon att hon ville det. Så det visade sig att det fanns plats kvar i kursen som går denna terminen så jag får läsa med min klass och det känns skönt! :)
I torsdags hade jag praktik, är på Estvalls foto i Alvesta eftersom det inte fungerade hos han jag va hos innan. Det är tråkigt där men det funkar :) Jobbar mellan 9:30 - 18:00 och det suger lite...
I fredags så kom Janeth och Robin till oss och vi åt gott och tittade på TV, skön fredag helt enkelt :) Alla va så sega så det gjorde inget att vi va hemma!
I lördags åkte vi till Vislanda marknad runt 11, körde hem Robin först och gick dit med kusinen. Vi träffade lite folk, kollade på lite saker, träffade nästan hela släkten där också, kul! Sen hem till moster, efter ett tag kom Mike och Stefan dit. Sen gick vi till Panos för Julia va hungrig. Runt halv 6 stack jag, My och Julia till Hannes för några förade där. Drog därifrån runt 7 tror jag. Vid 9 körde vi till Växjö för att äta, kollade lite på bilträffen också men det va inte kul. Körde hem runt halv 12 tror jag, åkte till Mike och Stefan. Vi kollade på HP5 och sen gick vi och la oss.
I söndags åkte vi hem runt halv 4 för vi skulle hjälpa mamma att köra in en TV bänk till Växjö. Köpte med thaimat hem, gott! :D
Idag är det skola och det är så sjukt segt, men vad gör man :) Har foto nu och vi har varit nere vid sjön för att ta kort på "Höst i Växjö".
 
xoxo linda