Gårdagen

Hade inte tid att blogga igår för jag va inte still mer än högst 10 minuter typ. Började ju dagen med praktik, det kändes som det rullade på rätt bra och sånt och dom var inte speciellt stökiga heller. Kul att vara där då! Kollade även hur dom gör med sommarjobb och jag står nu med på en vikarielista, så får vi se om det blir något :) Trodde inte att jag hade så stora chanser eftersom jag inte hjälper till att byta blöja, det är ju 2-3 åringar jag är med så det är sånt som behövs. Men då sa min handledare att jag skulle få prova och det gjorde jag mer är gärna, det kan ju öka mina chanser och då gör jag ju faktiskt nytta och dom har användning av mig. Många tycker att det är äckligt med sånt, men det tillhör, och jag måste ändå lära mig det förr eller senare, jag menar, jag vill ju också ha barn någon gång så detta är ju ett jättebra tillfälle. Så jag har satt mig själv på en blöjbytarutbildning! Förlåt om jag äcklar någon mitt i maten, men det är ju ändå mänskligt!
 
Efter praktiken körde jag hem och åt, sen byta om för att nästan springa till bussen (hade inte behövts för jag fick vänta ett tag ändå) och sen till mammas jobb för vi skulle träna! Zumba stod på kvällens schema och det var kul även denna gången. Tyvärr var vi bara 4 (5 med instruktören) och hon vill inte köra om det inte är minst 5 anmälda, men vi ville ändå. Riktigt bra och rolig träningsform, väldigt bra sätt att gå ner i vikt om man behöver. Det ger inte mig så speciellt mycket, alltså med vikten och det, men jag kommer få bättre kondition (man står aldrig still) och jag har kul under tiden. Hon som håller i det är sån skön person och även en som har varit med båda gångerna vi har varit där. Riktigt kul då! Efter det va vi inne i gymmet lite för vi skulle vänta på My i en timme.
 
Sen hem, äta, duscha, fixa med katterna och sen gick jag och la mig, alltså inte speciellt mycket tid på mig till bloggen. Studentmössan kom igår så den hämtade My, jag blir allt annat än snygg i den men vad gör det!
 
xoxo linda