Min sommar!

Min vän Tonie är i Spanien, Marbella, och han och jag har länge pratat (sen förra året) om att han kanske skulle dit i år och att i så fall skulle jag åka och hälsa på honom. Han skulle bo där några månader och jobba och så, som han har gjort förr. Han kom hit för ca 3 veckor sen och sa att han skulle åka till Spanien i slutet av maj. Förra helgen fick jag ett meddelande på FB där han sa att spontant redan hade åkt dit. Han har sagt att om jag åker dit så får jag självklart bo hos honom, vilket är bra så man bara behöver betala flyget.
Så i sommar ska jag och några tjejer åka till Marbella och ha det super skönt! :)
 
Sen ska jag självklart hitta på något med Rickard, om vi kanske tar en helg någon stans eller så! :) Ska iväg en vecka med mamma och My.
 
Vi har haft som tradition att åka till Liseberg varje sommar med min barndomsvänner Simon och Joel, men det blev tyvärr aldrig av förra året, men i år ska vi! Det måste vi för jag tycker om det stället.
 
Sen har jag inte mycket mer planerat. Hoppas på att få något sommarjobb men man ska inte hoppas för mycket. Jag hoppas att resan till Marbella blir av för han och jag har pratat om det sen i somras :D Men det återstår att se.
 
xoxo linda