Sagan om de två tornen

Jag har aldrig sett Sagan om ringen filmerna, men ändå har jag alltid kunnat namnen på dom. Visst, det är bara tre, men borde egentligen inte ha koll på det. Men kanske beror på mamma, hon har dom på VHS, bioversionen på DVD och Extended version på DVD. Alltså 3 uppsättningar. Men nu ska jag se nummer två, såg ju första för kanske en månad sen. Måste ju se dom om jag ska köpa dom, eller hur?
Fast det är ju inget krav, köpte hal The O.C boxen utan att ha sett ett enda avsnitt.
 
Har även gjort klart samhällsuppgiften nu, tror jag fick kläm på det till slut. Har inte lämnat in den ännu för det fanns ingen mapp, och det är väl lika bra i fall man kommer på något som man ska ändra. Gav mig på historian också, men ska prata lite med läraren om den också. Men jag är på G! Och det är inte långt kvar på religionsuppgiften heller så den blir nog klar i tid. Tänkte göra klart den på lektionen.
 
xoxo linda