Sammanfattning

Hej hej!
Förhoppningsvis så blir det lite mer inlägg idag, det brukar ju vara dåligt på torsdagar. Hade ju praktik igår och det gick bra, fortsatte min blöjutbildning och erbjöd mig och sen gjorde jag det utan att säga till. Hoppas på jobb i sommar!
 
Sen hem till pappa, äta lite och duscha, sen sprang jag nästan till bussen, men verkade missa den ändå, även om jag var där innan den skulle gå. Den va väl väldigt tidig då... Men när jag kom till Växjö så hämtade Rickard mig, mamma ringde också för jag skulle ha lite koll på hur jag kommer hem på söndag och så.
Sen gick vi en runda i skogen, skönt väder! Sen in och göra mat, hemmagjord pizza. Det kommer bilder, men den ser inte god ut, även om den var det! Har även lyckats fjäska in mig hos katterna för Pelle låg hos mig och myste och han kom upp i sängen i morse :) Skrämde en av katterna igår, hon flög och då blev dom andra rädda. Tyckte jag va kul men inte dom... Men det gick ju bra.
Vi kollade lite på Tonårsbossen, man såg inte att hon va 14 och hon måste ha gjort läpparna. Sen kollade vi lite på Hela England bakar och sen sov vi!
 
Nu har jag Estetisk verksamhet och jag gör inte allt för mycket, det blir helt enkelt inte bra. Men har tid på mig så ska se om jag löser det. När skolan är slut så ska vi handla lite och sen åker vi hem. Hans ena syster + pojkvän kanske kommer en sväng och då ska vi laga mat och ha trevligt :)
 
Jag har dålig humor men jag tycker detta är kul ^^
 
xoxo linda