Torsdag!

Har verkligen varit dålig på att skriva, men har inte haft tid och inte haft viljan heller, har varit med Rickard i typ 4 dagar och vill ta vara på den tiden för sen träffas vi knappt på 3 månader.
 
I fredags var det Rix FM och jag fick se alla artister så jag är nöjd! :) Träffade några av volontärerna och det va kul :) Träffade en del man känner och det är rätt kul vid såna här tillfällen för alla ska kramas och fråga hur det är. Men jag hade en kul kväll, förutom bussresan hem. Tog tid för en del skulle bråka.
 
I lördags låg jag i sängen hela dagen och kollade på en serie i 12 timmar. Serien heter Kyle XY och jag hade tänkt rekommendera den, men det blev aldrig en säsong 4 vilket gör att det inte är något slut och det blir 1000 frågor i huvudet efter bara för det. Så, det är ingen serie jag rekommenderar för det, men annars tycker jag den är bra!
 
Annars har det inte hänt allt för mycket. Växlade pengar i måndags inför resan på söndag. Jag är rätt rädd och nervös inför det. Jag hatar att flyga, tycker det är så obehagligt och obekvämt. Men jag klarar nog av det, har ju gjort det förr. Hoppas vi klara oss bra där med. Skulle något gå fel så vill jag bara säga att jag älskar min familj, släkt, vänner och Rickard med familj! Men det ska bli skönt att komma dit, varmt och härligt :)
 
Idag håller jag på att fixa med packningen och sånt. Har fortfarande inte min mobil så har tagit en gammal MP3 istället. Lämnade in mobilen igen i tisdags fast på Telia denna gången och nu kommer jag få en "ny". På lördag åker jag och My till Malmö för att gå på Rix FM där. Är framme halv 4 och det börjar vid 7 så det är ju lite dötid, men då kan man ju äta eller något.
 
xoxo linda