Bee!

Efter en tur i Nordstan och på Liseberg så åkte vi för att leta mat, det blev god mat på Bee! Åt där i somras så vi visste att det var gott där. Det blev Caesar sallad och toast skagen.



Dom hade även iste där så självklart va jag ju tvungen att ta det!

Vi borde egentligen sova nu för vi ska upp vid 8 och sen äta frukost, sen hem för jag ska jobba. Har ju inte blivit många timmar inatt så bordr ta igen det nu, men kan sova i bilen hem med om det behövs. Just nu kollar vi på MTV där det är något roligt program, vi skrattar så tårarna rinner.

Något jag inte gillar med att jag jobbar nu är att jag knappt är ledig och har därför inte tid till att umgås med någon. Familjen träffar jag ju men man hinner inte göra något och Rickard kan jag nästan aldrig träffa och pga tråkiga händelser så känner jag att jag borde va där för honom på ett sätt som jag inte kan. Men jag har bättre tider i januari i alla fall.

xoxo linda