Fredag!

Trodde det var måndag idag faktiskt, men det är ju fredag! Antar att jag tappar bort dagarna lite när det är jul och jag jobbar natt. 
 
På julafton varjag först hemma med familjen och fick fina julklappar! Efter Kalle bar det av mot mormor och kom lagom till middagen. Tomten kom och alla ungar blev vilda av alla julklappar. 
 
Juldagen åkte jag till Rickard och hade mysigt, men fick åka vid 8-tiden för jag skulle till lägenheten och sova innan jag skulle jobba 00-03. Mellan 00:00-01:30 var jag i kassan och resten av tiden var jag i lobbyn med en annan tjej, sammarbetade bra! Otroligt svårt att göra det rent och snyggt när kön är till dörren och det är folk lite över allt så, om jag har fixat nere så hinner jag gå upp och sen gå ner direkt och då är det redan smutsigt eller mat, så det går fort! Men det gick bra att jobba!
 
Igår så sov jag ju som sagt i Växjö. Vid 11-tiden kom Rickard in till stan så åkte vi till Grand och shoppade lite, mest jag... Vi hade inte köpt julklappar till varandra så det skulle vi göra då. Jag lägger upp bilder på shoppingen sen, dom är i mobilen och jag orkar inte lägga över dom här. Efter det åkte jag och My till mormor för några släktingar som vi inte träffat på länge var där. Supertrevligt! 
 
Idag har jag varit på Radix och sen fixat lite inne i stan. Ska äta lite och sen sova för jag ska jobba 22-03 inatt, skönt att slippa stänging, är inte så kul att städa ;) Men det blir nog kul :) 
 
Fick massa saker till jag ska flytta som just nu ligger i mitt rum, måste hitta någon låda eller något som jag kan lägga det i och sen hitta någon plats till lådan på vinden eller något. Har redan några saker inför flytten där uppe, så får väl leta upp dom. 
 
xoxo linda