Fullspäckat schema!

Fick påfyllning på mitt schema och får jobba betydligt mer än vad jag räknat med, denna månaden jobbar jag mer än dubbelt så mycket än vad jag skulle gjort på två månader.
Känns skönt för då får jag verkligen komma in i det, behöver verkligen pengarna med men vet inte vad jag tjänar. Chefen sa att jag skulle få jobba mer än 30 timmar på 8 veckor eftersom jag inte går i skolan, ca 3 pass i veckan men om två veckor jobbar jag 5 pass. Alltså ännu mer än räknat även där. Är dock inte helt förtjust i tiderna men alltid något :)

Så ser det ut. Kommer inte vara ledig speciellt mycket och som man kan se jobbar jag varje fredag och lördag månaden ut, känns sådär.

Har tur imon, firar 1 år med min man och då var jag egentligen ledig med chefen frågade om jag ville ta ett pass då och jag har sagt till mig själv att ta allt dom ber om, så självklart sa jag ja! Jag och älsklingen ska på bio 17:30 och jag har tur för jag slutar 16:30 så jag hinner typ precis (biljetterna ska hämtas senast 17:00) så det känns ju bra, men kommer vara trött.

Nu blir det rörigt och säkert inte speciellt intressant, men kände att det behövdes ett inlägg till! Åt tacos innan btw, så gott! Farligt gott är det faktiskt ;) Fick plåstra om där stygnet var, igår, men när vi tog bort plåstret lossnade sårtejpen så såret blev öppet igen och nu har jag ondare än vad jag hade tidigare. Får egentligen skylla mig själv då det är frivilligt men tycker ändå lite synd om mig själv för jag inte kan sova, ligga och sitta som jag vill, men det läker sen det med. Tror faktiskt såret gick upp redan samma dag jag blev tejpad.

Nej, nu ska jag sluta babbla! Har köpt den nya kesellan, äppel och kanel, som jag upptäckte för någon vecka sen, ska bli spännande att smaka :)

xoxo linda