God morgon!

Jobbade inatt och det var händelserikt. I stort sett enbart fulla människor som kommer och äter då och dom flesta vet ju vad jag tycker om alkohol och fulla människor... Jag erbjöd mig att städa toaletterna eftersom jag ändå har gjort det typ 1000 gånger för jag är lokalvårdare. Det visade sig vara ett misstag, när jag öppnar dörren till handikapp toan så ligger det en spya i handfatet. Första tanken är, jag måste flytta den till toaletten, och andra tanken var, hur gör jag? Det var jag och en kille från personalen som städade nere så han hämtade gummihandskar till mig. Förstår inte hur jag inte spydde själv för det var så äckligt! Men jag antar att jag tar lite lättare pp fylle spya än sjuk spya, är rädd för att både bli sjuk och spy. Men annara gick allt bra! Slutade 4:30, åkte hem och åt och sov tills ca tio i ett.

Jobbar inatt igen så jag ska inte göra allt för mycket. Jag tycker att det är lite tråkigt för jag får en ledig helg på 2 månader, även om jag inte festar så kan det vara skönt att bara vara hemma och umgås med familjen, släkten eller Rickard + familj. Men men, bara att acceptera och jag får extra betalt under kvällar, helger och jul :)

Men nu är det snart jul, ingen snö så jag har inte fått julkänslan helt ännu, fick det när det snöade tidigare i december men den försvann ju... Nu är det väl bara att hoppas att den dyker upp idag, imon eller på måndag, eller senast natten till jul!

xoxo linda