Julbakar än!

Har hållit på att baka ett bra tag nu och än så länge är cornflakeskakor och maraboufudge klara och håller just nu på med ischoklad. Har haft ca 30 minuters avbrott men annars har vi varit flitiga! Har tagit en del kort som dyker upp när allt är klart.

Glömde skriva att när jag hade slutat jobba så hade jag två missade samtal (fick jobba över) och när jag ringde tillbaka var det ett företag som sa att jag hade ett blomsterbud som skulle levereras idag. Jag var ju inte hemma så jag kunde inte ta emot det, även om jag trodde att jag skulle det, men när jag kom in så låg det pp bordet. Då är det min fina man som har skickat 3 stora fina rosor :) Jag brukar alltid hänga upp såna blommor i min gardinstång för att torka och spara, men inatt ska dom faktiskt få stå i vas så hänger jag dom imon :) Då överlever dom längst också, har två fyrbenta ligister nere hos mig som är väldigt intresserade av att äta fina blommor och dekorationer! Tack fina du, älskar dig!

xoxo linda