Plugg!

Va i Ullared igår och fick med mig en del hem men har redan packat in det mesta så blir inga bilder. Men köpte böcker, kläder, hårfärg och annat smått och gott! Rickard stannade över natten :)

Idag är alla rätt döda och slut i kropparna, har faktiskt nästan träningsvärk i ena benet, speciellt vaden. Hade även återbesök på VC för att ta bort stygnet men det gick inte alls bra och hela såret öppnades så är tejpad nu istället. Har ont till och från så det kommer bli en jobbig dag. Har sett lite blod så risken är att det har gått upp igen. Hoppas det går bra att jobba imon... Kan heller inte träna denna veckan, igen.

Just nu pluggar jag för jag ska jobba imon, eller utbildning är det ju nu. Ser ut som att jag ska lära mig pommes så vi får se hur det går!


Lisa gör mig sällskap! Först är det Radix imon sen är det 3 timmar på McDonalds. Ska kolla så alla kläder är bra och sånt med. Hoppas allt kommer gå bra!

xoxo linda