'cuz i'm gonna rock your world

Har kollat på 3 avsnitt av PLL nu, nästa kommer på tisdag så får vänta tills dess nu. Har gjort lite PA också och tänkte fortsätta med det lite till nu, ska gå igenom hur jag kan göra min bok och hur upplägget är och sånt.
 
Tar en medicin och jag reagerar verkligen på biverkningarna, känns som någon skjuter mig i magen ibland och det gör hur ont som helst. Tur att det bara är i 5 dagar annars vet jag vet inte vad jag skulle gjort. Därför har jag legat i sängen den större delen av tiden sen jag kom hem.
 
Kändes så meningsfullt med skola idag, börja 8:15 och sluta 8:55. Och vänta på bussen 1 timme :) Men skönt att komma hem tidigt, man fåt en hel del gjort! Såg att min historia lärare va i tidningen idag med, tycker det är lite kul! :) Han är väldigt speciell som lärare och jag tror faktiskt det är en av de bättre lektionerna som jag har. Man kan läsa det här!
 
xoxo linda