En värld i rörelse

Har gjort klart samhälls uppgiften nu, försöker ju höja mitt betyg så gjorde en komplettering. Hoppas jag ligger bra till, vet ju inte hur det ser ut sen min redovisning, men jag hoppas att han va nöjd med den! Tror inte det blir mer plugg för idag, ska fota lite hemma till projektarbetet men inget mer!
 
Orkar inte gå ut och vara social och träffa folk men får se om jag gör det sen efter vi har ätit. När jag har lov som inte är längre än en vecka så vill jag mest bara vara hemma den tiden, jag orkar inte anstränga mig för att träffa folk och håller mig helst på mitt rum. Kanske är för att vi bara har en vecka, man vill passa på att lata sig så mycket som möjligt innan man ska tillbaka till skolan. Har ju historia prov på onsdag och då vill jag ha lovet till att plugga så jag kan göra så bra jag bara kan på provet, då vill jag inte känna att jag slösar bort tid på saker jag kan göra när provet är klart. Jag kanske tänker fel, men då får jag göra det, vännerna är ändå kvar så dom hinner man träffa.
 
Har så sjukt ont i nacken för jag har suttit i sängen och det är ganska obekvämt efter ett tag, så nu ska jag röra på mig lite! Ska se om katterna vill vara modeller.
 
xoxo linda