Rykten

Under några veckor nu så har jag och andra i min omgivning märkt hur folk glor, viskar och ibland skrattar lite. Jag har inte alltid haft ett speciellt bra rykte, och jag vet inte varför för allt som jag har hört om mig är falskt, alltså förtjänar jag inte detta dåliga rykte tycker jag. Men nu har jag börjat undra om det har kommit ut något nytt eller om det är något gammalt som folk har hört. Folk är väl avundsjuka helt enkelt.
 
Blir så trött på sånt för folk tror verkligen på dom också, och INGEN av er som kollar på mig känner mig, alltså vet ni inte heller vad som är sant eller inte. Ta reda på fakta innan ni tror på något och sen sprider det vidare, för jag är ganska säker på att inget av det ni hör är sant.
 
Är ni avundsjuka över något eftersom ni håller på så? Är jag lite bättre än er så ni försöker sänka mig till eran nivå? Har ni helt enkelt ett ointressant liv/inget liv så ni måste lägga er i någon annans? Att ni håller på så visar bara att jag är bättre än er, alltså kan ni inte få ner mig på er låga nivå. Det är bara osäkra människor som håller på som ni gör, väx upp för fan, ni är snart vuxna!
 
Jag har mina vänner och min familj och vi vet vad som är sant! Nu vet jag ju inte om detta handlar om något rykte, eller vad det är, men oavsett så är jag och mina vänner sjukt intressanta eftersom vi har värsta publiken i matsalen, till och med i klassrummet av dom i parallellklassen, synd om er. Patetiskt...
 
xoxo linda