Snart sova?

Har gjort lite historia och ska fortsätta med det lite till innan jag sover tror jag. Eftersom min dator vägrar hitta nätverk sen jag fick tillbaka den så har jag varit ansluten via mobilen i typ 4 timmar. Är medlem på en sida som mejlade mig idag om ett erbjudande, kunde beställa upp till 100 bilder för 10 öre styck, plus frakt. Har fixat en mapp med massa bilder jag ska beställa så det va perfekt! Har inte så mycket pengar men eftersom det va så billigt så tänkte jag offra mig ändå. Det gick på nästan 60:- och det tycker jag är billigt! Men det tog över 2 timmar att ladda över alla bilder på sidan.
 
Känner hur hungern smyger sig på, sitter och tänker på massa maträtter så jag gör mig ännu mer hungrig! Får ta lite att äta innan jag fortsätter tänkte jag. Har igång Valentines Day på 5an just nu också, har inte sett så mycket eftersom jag har hållt på med annat samtidigt men den verkar bra.
 
Duschade innan också, första gången sen tattueringen. Vågade inte början så har skjutit på det till idag för det är skola imon. Det gick faktiskt bra, gör mest ont där tejpen har varit, men det är på väg åt rätt håll :)
 
xoxo linda