God natt!

Har inte haft speciellt mycket tid till att skriva idag. Kom loss ur bilkön efter ca 35 minuter, och när jag lyckades komma in på smp:s app så såg jag att det va 1 lastbil och 5 personbilar inblandade i krocken. Lastbilen hade tydligen börjat brinna och bilarna såg den inte.

Gjorde inte mycket i skolan. Kunde skrivit under psykologin men mobilen var död och datorn är hos skolan IT gubbe så får hämta den på fredag. Tydligen va mitt lite värre än dom andras eller vad det var.

Efter skolan skulle jag och My äta på Subway så jag sa att hon kunde parkera på handikapp parkeringen och det får jag ångra nu för när vi fått maten och gått ut med den så har vi lyckats få böter på 1000:-. Tur vi va båda för då får vi dela på skiten, men känns så surt ändå, vi åt ju aldrig där inne så vi va ju inte borta länge, men dom hade typ vaktat oss för dom satte dit den så fort vi gick därifrån om man kollar deras tidsangivelse. Fuck...

Jobbade efter det och sen hem. Fotade My till Projektarbetet, tack för hjälpen! :)

Nu ska jag sova, praktik imon och det är första dagen på min nya plats, dagiset :) Sen kommer Rickard och sover hos mig :)

xoxo linda