Japan!

En är väldigt avundsjuk på en kompis som är i Tokyo just nu, han har varit där i snart en vecka och ska vara där två veckor till. Hade lätt velat följa med! Tycker om Japan, deras stil, såna manga figurer (tror jag att det är) och att man kan se ut hur man vill! Det är väldigt billigt på vissa ställen med. Jag är nog ganska jämnlång med japanerna också ;)
 
Där hade jag kunnat gå med knästrumpor utan att någon kollar snett, ha rosetter i håret eller färga luggen. Där är det accepterat och normalt. Det känns så i alla fall, har ingen större koll men om man kollar på bilder och sånt så känns det så. Hade jag kunnat se ut som jag vill så hade jag haft någon form av japansk stil tror jag, det känns som något jag skulle kunna trivas i faktiskt. Hade gärna följt med honom dit faktiskt, sjukt avis måste jag säga...
 
Gustaf om du läser detta så hoppas jag att du har det riktigt jävla bra där borta och att du tar vara på tiden och njuter så mycket du kan! Och det My ville ha, hittar du en billig rosa så kan jag också tänka mig en, du får pengar ;) Hoppas du har det helt awesome! :D
 
xoxo linda