Lägenhetsplugg!

Drog till lägenheten så fort jag hade ätit för att plugga lite. Önskar att jag hade kunnat åka hem men det är inte alltid man får som man vill! Ska ha prov i historia om någon vecka och vi fick instuderingsfrågorna idag så jag har börjat lite med dom.
Nackdelen med att va i lägenheten är att det inte finns trådlöst internet, men mamma har någon rauter (?) som inte riktigt vill fungera, men jag lyckades för första gången ansluta mig via mobilen. Har svarat på en fråga men det är bättre än inget! :) Men är så trött så det är segt, och jag sitter och gäspar var och varannan minut.
 
Ska bli lite skönt att jobba faktiskt. Det är tråkigt, men man får ju pengar! My kan inte hjälpa till idag så då kanske det blir extra. Hon jobbar på arenan idag nämligen. Va ju på anställningsintervjun igår, ska berätta hur det gick sen.
 
xoxo linda