Lång dag!

Har verkligen blivit dålig på att blogga men jag har ingen tid längre. Men ska försöka slänga in lite små inlägg då och då, måste bättra mig!
 
Idag var det skola, började med samhäll. Är väl nästan klar med all fakta, ska vara det till nästa lektion för då tänkte jag börja jobba med min redovisning. Får nog göra lite hemma med det kan jag imon och på onsdag.
Efter skolan så jobbade vi på två ställen och va hemma runt 7. Har ätit och fixat lite annat så det är bara att lägga sig sen.
 
Imon slutar jag 11:25 och då går jag till lägenheten. Följer med Rickard på hans körlektion och efter det har jag arbetsintervjun 17:30, efter det så tränar jag och mamma. Kanske att vi kollar träningsskor, annars får jag se när jag har tid till det. Har hittat på nätet men man vill ju prova dom också.
Börjar bli en aning nervös inför intervjun imon. Har aldrig varit på en innan så jag vet ju inte riktigt hur det går till. Men även om jag inte får jobbet så är jag glad att jag kom så långt, det är det första jobbet jag har sökt som själva sökte någon, och så nappade dom direkt! Känns riktigt bra ändå :) Har ju delat ut flera CVn men dom sökte ju ingen så där kan det ju dröja, om dom ens hör av sig.
 
Nu tänkte jag ge mig på lite projektarbete, får se hur det går. Ska redigera lite bilder. Har ätit upp min dödskalles öga tydligen, undrar när...
 
xoxo linda