Reigion + CP skola

Skolan är verkligen helt efterbliven när det käller kommunikation. Läraren var hemma för VAB men inte en enda människa hade gått ut med den informationen, och dom hade inte hittat en vikarie. Tydligen är dom inte skylldiga att informera oss om det, men det är väl rätt självklart att man gör det? Det är som att vi inte skulle sjukanmäla oss om vi inte kommer. Under mina 2,5 år här så har skolan alltid haft en stor brist när det gäller kommunikation och information, men ändå ska dom lära oss sånt. Dom lever inte som dom lär. Usch, blir så trött på denna skolan så det ska bli så sjukt skönt att slippa skiten sen!
 
Var nära på att få gå hem för jag är klar, men kom halvvägs ut innan dom stoppade mig, typ, så var bara att vända. Så nu har jag gjort lite samhällskunskap, men är typ klar med den med. Ska till lägenheten och sova sen tänke jag. Kanske gör lite skolarbeten också, typ projektarbete.
 
xoxo linda