Söka jobb?

Har varit inne på en mängd olika sidor för att kolla jobb men jag hittar i stort sett ingenting. Har sökt några men dom hör aldrig av sig, tycker det är lite dåligt men jag antar att man gör så. Så nu har jag bestämt mig för att skriva in mig på arbetsförmedlingen och se om det kanske funkar.
 
Det kommer gå åt en del pengar fram till studenten med allt som man ska göra innan och då behöver jag verkligen några extrajobb så jag kan hjälpa till att betala. Tyvärr är det ingen lätt sak, att hitta jobb. Just nu känns det som man kan ställa upp på allt, passa barn, passa hundar/djur, städa eller vad som helst.
 
Många söker utbildade eller över 25 år, eller deltidsanställning, och det funkar inte. Jag behöver ett extrajobb.
 
Filmade ju lite i somras och han sa att jag skulle få betalt, men jag har fortfarande inte fått det och feg som man är så vågar man ju inte fråga heller. I det fallet hade jag inte räknat med att få betalt, men när han sa att jag skulle få pengar så är det ju klart att man vill ha dom, även om jag inte vet hur mycket. Får se hur jag gör där.
 
xoxo linda