Söndag

Hatar söndagar, man är så sjukt seg och allt är tråkigt typ. Har inte gjort överdrivet mycket idag, åkte till Vislanda för att fota till mitt projektarbete, tackar Karroh och kissen som ställde upp som modeller! Sen satt vi och pratade ett tag :)
 
Ska hoppa in i duschen snart, hårinpackning och ansiktsmask står på schemat. Ska nog måla om mina naglar också, tog bort det jag hade, haft det sen innan nyår och va faktsikt inte så mycket som hade lossnat (?). Men vi får se hur jag gör. Ska läsa lite sen, kanske gör mer projektarbete också, det visar sig.
 
Ska bli bättre på att lägga upp bilder, men eftersom jag måste återställa hela skiten så vill jag inte lägga över något här än. Kan ju göra det från mobilen med då blir dom på sidan och för stora.
 
xoxo linda
#1 - Nathalie Ekström

Hej! Nu har jag en dagens-blogg tävling på bloggen.
Kika gärna in och anmäl dig till tävlingen här: http://naathalieekstrom.blogg.se/2013/january/tavling-dagens-blogg.html#comment
Kram!