Trött

Nu har jag häntat datorn och känner att det va en dum ide, orkar inte göra något. Hade tänkt spendera resten av kvällen i sängen med en bok och bara ta det lugnt, kolla lite på TV. Är väldigt trött och då mår jag inte alltid så super bra, så ska bara slappa :D
 
Sov ju hos Rickard, trot vi låg kvar i sängen till 2 tiden, sen kollade vi på film men man va lika död där. Hade lite som mål att läsa ut HP6 innan nyår men det hann jag inte, men det gör inget. Har funderat lite på nyårslöften och kom inte på några bra men dom får duga.
 
- Träna mer
- Se alla Sagan om ringen filmerna
- Se Avatar
- Ta emot komplimanger
- Göra så bra jag bara kan i skolan för att få så bra betyg som möjligt
- Minska dom negativa tankarna jag har om mig själv
 
Vill gärna åka utomlands i sommar så kanske ska se om man hittar något. Är tyvärr inte gjord av pengar så får väl spara ett tag. Måste verkligen hitta något extra jobb.
 
xoxo linda