Dagarna!

I söndags efter mötet så skulle jag på toa, men hann inte ens sätta mig innan jag hörde något slå emot toaletten. Då var det min mobil som flög i, trodde aldrig det skulle hända men antar att någon gång är den första! Så den är död nu... Blir så förbannad på den jag har nu (min gamla HTC) för den har inte speciellt mycket internminne så kan knappt ha några appar. Får inte FB chatten att fungera så det suger sten hårt! Men men... Va på Telia idag och dom sa att det skulle kosta 2000 - 2500 och det är för mycket, så vi ska se om hemförsäkringen täcker något, hoppas.
 
Tog det bara lugnt hos Rickard, vilket behövdes för det är rätt jobbigt att vara i Volontärcentret varje dag. Visst, det är inte hela dagar men det är många timmar om dagen och det finns att göra. Så det var skönt att komma bort!
 
Idag har jag varit med på en av träningsanläggningarna, där Tyskland spelar. Fick vakta lite och sånt! Imon ska jag till Arbetsförmedlingen och sen till Volontärcentret för att jobba! HÄR är även en länk till SVT där dom gjorde ett inslag om Dam EM. Hade man sett hela nyhetssändningen i detta klippet hade man även sett mig och My i början, men ändå! :)
 
xoxo linda