Inte tid!

Har inte tid att skriva något här under dagarna jag jobbar. Jag nämnde ju min tappade mobil, den är på väg att bi bättre men kommer troligen behöva lämna in den ändå. Har mammas HTC för tillfället för jag blev så arg på den jag hade. Denna mobilen har väldigt dåligt internminne, inte lika dåligt som min, men nära på. Vilket gör att jag inte kan ha mer än typ 3 appar, så då kan jag inte ha blogg.se appen. Hinner ändå inte skriva något när jag jobbar!
Har en ledig dag på torsdag men jag kommer be om att få jobba då för jag tycker det kommer bli så otroligt tråkigt när detta kommer vara över. Trivs jättebra med nästan alla som jobbar där och det är ett roligt gäng som är där, alla åldrar. Så ska se om jag kan jobba då så jag kan ta vara på tiden lite extra, även om jag kommer vara helt slut när detta är över.
 
I torsdags var jag på öppningsmatchen i Växjö, har aldrig gått på fotboll innan så det var en bra "premiär" för mig :) Hade suveräna platser också. Imon är en ny match och den ska jag vara en del av, jag, My, kusinerna och några andra ska nämligen följa med spelarna ut på planen innan matchen börjar, för att bära ut flaggor. Ser fram emot det! Och sen får vi se matchen gratis, hade jag fått ändå för vi har sånt tillstånd.
 
Igår va jag och My (+ en annan volontär, rätt jobbig...) i Göteborg och kollade på Gyllene Tider. Varför? Jo, för det blev publikrekord på matchen och som tack fick vi gratis biljetter till deras konsert. Så det blev rätt spontant för jag läste det igår på morgonen. Slutade vid 14 och åkte hem direkt för att fixa oss, sen till Växjö vid 15 för att hämta volontären. Sen bar det av mot Göteborg! Tog bilen för tåget var för dyrt. Berättar mer en annan dag och visar lite bilder!
 
Lång dag imon, börjar 8:15 och är hemma runt 11 - 12 på kvällen, men det ska bli kul! Va hemma vid 4 i morse så är rätt trött nu, så måste gå och lägga mig för annars kommer jag bli jättetrött!
 
xoxo linda