Kommande tatueringar!

Jag har sagt att jag skulle tatuera in 1 eller 2 Harry Potter citat eftersom jag älskar både böckerna och filmerna, nörd jag vet. Men för ett tag sen ångrade jag mig och tänkte istället göra en 7 i en lite annorlunda modell som jag tycker är snygg, enkel och inte speciellt stor. Men det är i stort sett ingen som vet varför en 7a kan representera Harry Potter, så jag har letat upp bilder som beskriver lite.
Jag var inne på en hemsida också som skrev upp ännu fler saker än det som man kan hitta i bilderna. HÄR kan man läsa om det. Eftersom ingen som läser detta har samma intresse för Harry Potter som jag, så räknar jag inte med att ni kommer förstå er på detta och varför jag vill göra detta. Och det är helt okej, för jag vet vad det betyder för mig :)
 
Nästa tatuering kommer vara 2 rosetter, en på varje handled som står för mina föräldrar, en i liknande stil som den jag har i nacken som står för My. Jag har även valt rosetter för jag älskar rosetter, det är något oskyldigt men fint med dom. Jag gör eventuellt 7an samtidigt som jag gör rosetterna, jag vill inte lägga minst 500 på en lite siffra. Jag vill ha tatueringar som betyder något, jag vill inte gör dom "bara för att". Ska se om jag gör dom i slutet av året eller om jag gör det nästa år. Ska nog kolla med Jonas igen, trivs bra med dom! Ska se vad det kostar och när dom har tid och så, brukar vara rätt bra väntetid. Ska även se ut ett motiv jag gillar! Men sen ska man ju ha pengar med, så det får ju inte komma allt för olägligt eller så, måste spara lite så man har över i fall jag och R reser i vinter. Vill stå för mina utgifter själv och inte leva på mina föräldrar och låta dom betala (även om jag vet att dom inte skulle göra det för en tatuering då dom inte gillar det). Jag vill förtjäna mina pengar på rätt sätt. Men som sagt, vi får se när det blir av :)
 
xoxo linda