Kvällsmat!

Som jag skrev innan så jobbade vi idag, men hann inte med det sista stället för jag, My och mamma skulle gå på Allsång i Linnéparken. Va väl inte så mycket att ha, rätt drygt faktiskt men ändå mysigt på något sätt. Det är så kul att se på barnen som dansar och har sig till musiken, så söta :)
När vi gick därifrån så mötte vi Julian, stod ett tag och pratade med honom och det var kul, va ett tag sen sist! Har varit hemma ca 2 timmar nu och har bokat Malmö! Ser faktiskt fram emot det, har sagt att jag ska hitta på lite mer denna sommar och då ska jag det!
 
Just det! Vid halv 1 tiden så gick jag och My till banken och öppnade varsitt sparkonto och avslutade våra fonder för att lägga över pengarna på det nya. Känns bra! Och lätt var det också. Efter det så klippte vi gräset, va skönt väder så det gjorde inget att gå runt där ute!
Ska bli bättre på att ha bilder här! Nu ska jag äta något :)
 
xoxo linda