Effektiv!

Igår va jag på kalas och sen stack jag och Rickard på fest. Jag kände ingen av dom speciellt väl men det va kul ändå! Dom andra är så "dumma" så det är bara kul.
 
Idag åkte han hem rätt tidigt. Jag hade tänkt läsa men somnade om och vaknade runt 2 och var fortfarande trött och seg. Men tog mig upp och fått en del gjort! Jag har skrivit nytt CV och personligt brev. Skrivit ut detta och gjort en lista på alla jag ska söka jobb hos och skrivit ut den. Jag har gjort anteckningar på sånt jag ska fråga AF nästa gång. Jag har sökt några jobb på nätet och fixat ett brev. Kanske inte låter så mycket men det har tagit någon timme faktiskt. Har haft igång HP4 medan jag gjort detta och det har gjort det mycket lättare :)
 
Jag har även gått igenom en del bilder som jag ska ta med till stan imon och beställa tänkte jag. Ska se om jag går runt med CV:n då eller om jag tar det på onsdag.
 
xoxo linda