God natt!

Har fixat lite med olika saker ikväll, skönt att få lite gjort! Och nu hade jag tänkt lägga mig, tyvärr lite hungrig men det är för sent nu, jag får klara mig till imon :) Ska väl spela lite innan jag somnar, brukar tyvärr vara det jag gör nu. Börjar bli en nörd... Trodde aldrig jag skulle fastna för mobilspel, men tyvärr. Som tur väl är så är jag en periodare så jag kommer snart att tröttna rätt hårt på det.
 
Känns konstigt när man sitter och skriver CV, det blir så verkligt att man inte ska börja skolan igen till hösten (augusti) som man har gjort i 13 år. Jag hoppas jag tar tag i pluggandet nästa år, det är något som jag just nu ser fram emot väldigt mycket! Problemet är ju inte att söka, det är ju att komma in... 
 
De säger att man ska följa sina drömmar. Men är ens drömmar inte är det dem väntat sig, då ska man helt plötsligt inte göra det längre. Jag har en dröm, en dröm jag vill ska bli sann.
 
xoxo linda