Gravida bloggerskor!

Som troligen alla vet nu så är kändisbloggerskorna DESSIE och BLONDINBELLA  gravida, men i olika stadier. Blondinbella ska ha i november och Dessie typ nästa år tror jag. Jag tycker det är intressant att läsa om deras graviditeter och hur det går för dom och hur det påverkar deras vardag, eftersom jag själv skulle vilja vara en ung mamma. Jag vill gärna ha barn tidigt och det har ALLA svårt att förstå. en del som varit på mig om att man ska leva först och bla bla bla. När den dagen kommer så är det inte deras val om det är "rätt" eller "fel" ålder, bara mitt och pappans. Men även om det är intressant så tycker jag det är störande att de ska nämna något om graviditeten i typ varje inlägg, det blir liksom för mycket!
 
Jag förstår att dom är lyckliga och allt annat som hör till, men någon stans får man ändå begränsa sig. I Dessies senaste inlägg skrev hon att hon ätit så nu är hon mätt, även bebisen. Det är inget som jag egentligen tycker hör till och så, men jag kanske är den ända.
 
Tycker även synd om dom, i alla fall Dessie, att läsarna ska kommentera hur hon kommer bli som mamma och att hon inte kan behålla barnet. Det angår bara henne och INGEN vet hur hon och Simon blir som föräldrar, och det gäller alla som ska ha barn. Ingen mer än dom vet om dom är redo. Men visst får man ha en åsikt, men man kan ändå tänka på hur man säger det i så fall.
 
xoxo linda