Härlig dag!

Har fått en del gjort idag med! Tog bussen till stan 12:07 för att möta älskling på Arbetsförmedlingen, gick på ett möte där. Sen till JB för att hämta lite saker, papper och omdömen och så. Sen blev det Spice n' Rice med Z, och sen åkte jag och R hem till mig.
 
Har anmält mig till ett volontär arbete som mamma tipsat om, låter bra! Hoppas bara att man får det! Jag och älskling har även bokat en natt i Göteborg i juli, mysigt! :) Har gått en runda med Janeth och pratat om vår kommande utlandsresa, nästa vecka kan vi börja planera på riktigt! Har tagit kontakt med 2 personer om mina förra APU platser och ska fixa lite, och så ska jag kolla en tredje. Och så har jag skrivit om mitt CV, har glömt  att lägga till en sak som egentligen kan ha varit lite viktig, men men, det ordnar sig :D
 
Är med andra ord rätt nöjd med dagen, fått gjort det jag har kunnat och det är bra! Och imon ska jag, My och Janeth till stan och då blir det ännu mer utdelning av CV. Igår så delade jag ut några, beställde bilder  som jag kan hämta på fredag, och så jobbade vi. Även det en bra dag!
 
xoxo linda