Midsommar helgen!

I fredags åkte jag till Rickard för att "fira" midsommar med hans familj. Vi åt gott och det blev mycket skratt! Spelade även kubb, det va riktigt kul, men för mig gick det sådär. Tog en promenad på kvällen med Rickard, mysigt :) Såhär såg jag ut!
 
Igår klippte hans syster mig och det blev bra! Kort, men det var det som behövdes. Tog det mest lugnt resten av dagen.
 
Idag har vi inte gjort speciellt mycket, är trött hela tiden så jag är inget kul sällskap alls. Riktigt tråkigt faktiskt. Är inte speciellt pigg nu heller, lite yr också. Men! Jag ska kolla ställe i Göteborg som vi ska hyra en vecka med mamma. Ska även sätta in mina bilder i mitt fotoalbum, sen ska jag nog kolla film eller läsa.
 
Veckan som kommer är än så länge rätt lugn. På tisdag och onsdag ska jag och My på en utbildning inför volontärarbetet, ser fram emot det för det kommer jag ha nytta i livet senare också. Det handlarväl mest om hur man ska bemöta människor. Vet någon som skulle behöva gå den utbildningen... Och imon ska vi jobba!
 
xoxo linda