Arg och besviken

Blir alltid så arg och besviken på mig själv när jag inte gör någon muntlig redovisning. Har aldrig missat någon och det tycker jag ändå är sjukt bra för på så vis har jag ändå vuxit, kan man säga. Jag brukar "förhadla" med lärarna och göra det i en mindre grupp med personer jag väljer och det går dom i stort sett alltid med på. När jag säger att jag inte gör dom så menar jag dom gångerna jag inte gör dom direkt utan skjuter på det typ en vecka och gör i grupp.

Skulle redovisa foto idag men verkar som att jag får göra det i en mindre grupp istället, tack!

Önskar jag va en sån person som inte har några problem med att prata inför folk. Det går inte att öva bort även om alla säger det jämt, men så lätt är det inte. Dom som säger så gör mig arg, jag vill ju lära mig men dom tror inte det.

xoxo linda