Du i EU

Sitter med samhällsuppgiften ändå, har gott om tid på mig ikväll så jag stressar inte på med frågorna. Har samhäll på förmiddagen imon men vi sitter och pratar så mycket att jag inte får så mycket gjort. Så jag gör lite nu ikväll och sen ska jag slappa! Ska duscha när jag är klar med detta och sen blir det nog sängen, kolla lite på TV, läsa tidning eller HP och äta ostbågar. Har inte så många bågar kvar så lika bra att äta det idag så jag inte gör det i veckan.
 
Det är så skönt att det bara är en vecka kvar och sen lov! Ska bara ta det lugnt då, visst ska jobba två dagar men det tar ju inte hela dagen. Har bokat in filmmys med Rickard, och ska väl fixa lite hemma. Men annars blir det inte mycket. Jo, ansiktsbehandling och så ska jag beställa min fotobok så jag blir klar med PA, det är nämligen det enda som är kvar.
 
Efter påsklovet ser jag fram emot dessa lovdagar! Man behöver dom verkligen.
Måndag 22 april
Måndag 29 april
Tisdag 30 april
Fredag 10 maj
Fredag 7 juni
29 april åker jag och My troligen till Göteborg för att kolla det sista inför balen. Det jag ska köpa är trosor (så man inte ser kanten, sloggy/sloggi), halsband, skor och väska. Ska kolla efter en studentklänning också, smyckena, skorna och väskan kan jag ju ha då med! Får se hur det blir.
 
xoxo linda