HP plugg!

Har hållt på med PA någon timme nu och fler kommer det bli. Har valt vilka bilder jag ska använda och skrivit ut texterna som jag ska använda mig av, så nu är det redigeringen kvar! Tycker det har gått ganska bra faktiskt. Just det, ska skriva på PA-rapporten också, skulle lägga till lite saker tyckte min handledare.
Får som sagt se när jag beställer boken, har pengar över men jag vill inte slösa riktigt, men men.
 
Medan jag pluggar så har jag igång Harry Potter 1, men den är nog snart slut, typ 20 minuter eller något. Brukar ha igång dom filmerna när jag pluggar, har sett dom så mycket så jag lägger inte all fokus på TV:n istället, om man jämför med i fall det är något nytt på TV. Sen är det också för att jag inte har tid att läsa böckerna. Har sista boken kvar och har börjat lite i den, men har haft en del i skolan så det har helt enkelt inte gått.
 
Provade yoga igår ju, men My och mamma. Har börjat få lite träningsverk nu, va jobbigare än man trodde. Det är något jag tänker fortsätta med, när man har kommit in i det och lärt sig hur man ska andas och göra så blir det mycket lättare och man får ut mer av det.
 
xoxo linda